czwartek, 30 kwietnia 2015

Dziś coś z cyklu - stare, prawie zapomniane, ale warte pokazania ;).


Zdecydowanie warte, bo jestem z tych robótek dumna. Była to bardzo przyjemna praca, gdyż mogłam nauczyć się czegoś nowego, dodatkowo trochę po projektować, a co najważniejsze mogę oglądać efekty swojej pracy.


Chciałam stworzyć komplet na sesje zdjęciowe, który w łatwy sposób można dostosować dla chłopca, bądź dziewczynki. Kolorystyka neutralna - szary, kremowy i żółty, Jedna para spodni - dla chłopca szelki, a dla dziewczynki przypinany kwiat z przodu.


Jedna czapeczka chłopięca - z daszkiem i dwoma szydełkowanymi guzikami. Druga dziewczęca - długie sznurki z pomponikami i delikatne wykończenie. 



Jeśli ciekawi jesteście, jak poszczególne elementy wyglądają na sesjach, klikajcie w poniższe linki :)



W końcu się udało! Tyle dni zabierałam się do tego posta, że aż wstyd!!!
A teraz idę wcinać truskawki :D

P.S. W niedzielę udało mi się wprowadzić trochę zmian na blogu. Niestety wszystko jest na zasadzie prób i błędów oraz wskazówek innych. W wyniku tego, udało mi się trochę napsocić. Zdjęcia nie otwierają się już w galerii, tylko pojedynczo na stronie - za co bardzo przepraszam (rozumiem, że to denerwuje). Już nie jedną godzinę straciłam, próbując to naprawić i jak na razie bez sukcesów. Proszę o cierpliwość, może w końcu się uda! Tak mnie to zdenerwowało, że w nocy z poniedziałku na wtorek śniły mi się koszmary. Tej nocy byłam chora, miałam gorączkę, wszystko strasznie mnie bolało i kręciłam się z boku na bok. Śniło mi się, że wpisywałam poszczególny kody html, żeby lepiej się poczuć, żeby coś nie bolało, ale ciągle wyskakiwały błędy i nic nie działało - KOSZMAR!

1 komentarz:

  1. Ale rymnelo Ci sie Pietruszka dla maluszka, urocze to ubranka, urocze fotki, u mnie wszystko dobrze sie otwiera na Twoim blogu, widac juz naprawilas. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...